Inzameling Voedselbank Leidschendam-Voorburg

De kerken in Leidschendam en Voorburg organiseren op 9 en 10 november de jaarlijkse inzamelingactie voor de Voedselbank Leidschendam-Voorburg. De Voedselbank zorgt er met haar voedselpakketten voor dat mensen die moeite hebben om de eindjes aan elkaar te knopen toch voldoende te eten hebben.

De inzameling is op de volgende dagen. U vindt deze informatie ook in de folders in de kerken.

Zaterdag 9 november

• Parochie Verrezen Christus, Fonteynenburglaan 36 Voorburg, 00-14.00 uur
  • Parochie HH. Maria en Jozef, Sint Martinuskerk, Oosteinde 56 Voorburg, vóór en na de viering van 16.30 uur

Zondag 10 november

• Parochie HH. Maria en Jozef, Sint Martinuskerk, Oosteinde 56 Voorburg, vóór (vanaf 9.00 uur) en na de viering van 9.30 uur
  • Parochie Verrezen Christus, 00-10.30 en 11.30-12.00 uur
  • Parochie HH. Maria en Jozef, HH. Petrus en Pauluskerk, Sluiskant 29 Leidschendam, vóór (vanaf 10.00 uur) en na de viering van 11.00 uur
  • Koptische Kerk, Heilige Maria en Papa Kyrillous VI kerk, Burgemeester Sweenslaan 5, Leidschendam

PKN kerken vóór en na de diensten van 10.00 uur:

• De Koningkerk, De Open Hof gemeente, Bruinings Ingenhoeslaan 4 Voorburg
  • De Oude Kerk, Martiniwijk Gemeente, Herenstraat 77 Voorburg
  • De Kruisheuvelkerk, Burgemeester Roeringlaan 6 Leidschendam

• De Volle Evangeliegemeente doet geen inzameling van voedsel,
    wel kunt u hier geld doneren ten behoeve van de Voedselbank.
  • Het Vrijzinnig centrum De Hoeksteen doet dit jaar geen eigen inzameling.

Ook kunt u een financiële bijdrage overmaken op IBAN: NL 03 ABNA 0613 5832 21 ten name van Voedselbank Leidschendam-Voorburg (ANBI instelling)

Wat kunt u doen?

Om zoveel mogelijk eenheid in de samen te stellen pakketten te verkrijgen is een lijstje opgesteld van de meest gewenste producten. Maak een keuze voor uw bijdrage:

• Houdbaar broodbeleg (hagelslag, appelstroop, jam, pindakaas, smeerkaas)
  • Havermout, muesli, volkoren crackers, beschuit
  • Thee
  • Rijst/couscous (geen pasta)
  • Maaltijdsauzen: pasta, chicken tonight, tandoori et cetera
  • Tomatenblokjes
  • Soep in zak of blik
  • Pannenkoekenmix, bloem
  • Koffiepads
  • (Spijs)Olie

Let op: alleen houdbare en niet-gekoelde producten, geen alcoholische dranken en houdt u rekening met een ruime houdbaarheidsdatum, ook voor ná Kerstmis!